سخنرانی در سي امين اجلاس روساي آموزش و پرورش كشور 1392/4/17



سخنرانی در سي امين اجلاس روساي آموزش و پرورش كشور
اتحاديه های انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان نگهبانان سند تحول بنيادين ،به خوبي مي توانند سند تحول را در متن و ذهنيت دانش آموزان نهادينه كنند و در اجتماعي كردن آن موثر واقع شوند.

به گزارش افق ها، حجت الاسلام و المسلمين حاج علي اكبري در سي امين اجلاس روساي آموزش و پرورش مناطق كشور در سالن همايش هاي رازي تهران بیان داشتند : اجراي سند تحول بنيادين يك اقدام مناسب و مبارك بود كه بخوبي و باموفقيت آميز در حال  اجراست كه اين امر تعالي نظام تعليم وتربيت را در پي خواهد داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اينكه سند تحول بنيادين ، انقلاب  تعليم وتربيت در جامعه اسلامي است ، گفت : مضامين سند تحول بنيادين که با روحيه انقلابي و با رويكرد جهادي در حال اجراست ، جامعه اسلامي را به قله هاي تربيتي هدايت مي كند و بازگشتي به حماسه تربيتي عاشوراست كه سراسر آن تربيت حماسي است .

حجت الاسلام و المسلمين حاج علي اكبري با اشاره به اينكه تربيت حماسي تنها با شور انقلابي تحقق پيدا خواهد كرد ،يادآورشد: حضرت اباعبدالله الحسين ( عليه السلام ) الگو و اسوه تربيت حماسي است كه حادثه عاشورا را به عنوان يك حماسه تربيتي ماندگار ،خلق نمود و امروز نيز خلق و تربيت اين حماسه تنها  با محور عقلانيت و شور انقلابي امكان پذير خواهدبود .

ایشان افزود: اجراي سند تحول بنيادين ، برنامه درسي ملي وسياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) زير ساخت هايي براي  حركت تعليم وتربيت در كشور است و اجراي دقيق آنها تنها راه تعالي و توسعه نظام آموزشي وپرورشي كشور است .



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *