نهمین جلسه شرح و تفسیر صحیفه سجادیه 1392/4/10



از آن طرف هست که «أَقْبَلَ إِلَيْكُمْ شَهْرُ اللَّهِ بِالْبَرَكَةِ وَ الرَّحْمَةِ وَ الْمَغْفِرَةِ» این اشتیاق را در انسان به وجود می‌آورد که ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت دارد از راه می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمين حاج علي اكبري در سي امين اجلاس روساي آموزش و پرورش كشور در سالن همايش هاي رازي تهران با تقدير از عملكرد مسئولان آموزش و پرورش در اتحاديه انجمن هاي اسلامي سراسر كشور افزود : اتحاديه انجمن هاي اسلامي  دانش آموزان يادگاري از  امام راحل(ره) است كه با شور وغيرت مضاعف مسئولان همچنان در حال فعاليت  است و نحوه عملكرد قابل تقديري دارد.

وي با اشاره به اينكه اتحاديه انجمن اسلامي دانش آموزان نقش بسيار موثر و سازنده اي در عملياتي  كردن سند تحول بنيادين  دارد ، خاطر نشان كرد : اتحاديه های انجمن های اسلامی دانش آموزان  به عنوان نگهبانان سند تحول بنيادين ،بخوبي مي توانند سند تحول را در متن و ذهنيت  دانش آموزان نهادينه كنند و در اجتماعي كردن آن موثر واقع شوند.

نماينده مقام معظم رهبري  ( مدظله العالي ) در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود : افزايش انگيزه ديني و هويت يابي اجتماعي در اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان بخوبي نمايان است و بايد از اين ظرفيت ها و فرصتها براي تربيت نيروي صالح و كارآمد استفاده بهينه شود.

حجت الاسلام و المسلمين حاج علي اكبري با اشاره به اينكه سند تحول بنيادين  به شكل مطلوب در آموزش و پرورش اجرايي گرديده است ، تصريح كرد : اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان فرصتي براي تمرين مديريت اسلامي است و رويكرد ماموريتي اين اتحاديه با سند تحول بنيادين هماهنگ و موزون است و از اين توازن  مي توان حداكثر بهره را گرفت ، خوشبختانه اين نگاه در مسئولان  آموزش و پرورش نيز وجود دارد .



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *