پیام حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره‌ی روز قدس و حوادث اخیر غزه 1393/4/31



پیام حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره‌ی روز قدس و حوادث اخیر غزه
همزمان با روز قدس و حملات وحشیانه صهیونیستها به مردم مظلوم فلسطین در روزهای اخیر، حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری پیامی را به شرح ذیل صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم


ماه رمضان امسال برای امت مسلمان حال و هوای دیگری یافته است. قلب جهان اسلام و سرزمین مبارک مسلمانان – فلسطین – شاهد وحشیانه‌ترین هجوم قرون وسطایی صهیونیست‌های پلید و سکوت و تایید مدعیان حقوق بشر است.
آنچه امروز در غزه قهرمان می‌گذرد ازیک سو حکایت انتقام استکبار جهانی از امت مسلمان و بیداری اسلامی و جبران شکستهای پی درپی آنان درلبنان ،عراق،سوریه و فلسطین است و از دیگر سو قصه مقاومت قهرمانانه مردم مسلمان فلسطین به ویژه نسل جوان آن دیار است .
حوادث خونین عراق و فلسطین دو روی سکه طراحی‌های شیطانی صهیونیسم جهانی است که هدف اصلی آن مشغول‌سازی جهان اسلام و جلوگیری از تحقق بیداری اسلامی و مبارزه مستمر برای محو اسرائیل غاصب است. غافل ازاینکه افزایش جنایات و فشارهای ناجوانمردانه بر مردم مظلوم غزه و کرانه باختری رود اردن بر اتحاد و همگرایی ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان می‌افزاید، بغض و اشک و فریادی را که امروز در جهان شاهد آن هستیم شاهد صدق این ادعاست.
ایران عزیز اسلامی که با تدابیر الهی امام راحل و رهبری‌های حکیمانه‌ی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره پیشتاز مبارزه با صهیونیسم جهانی و حمایت از آرمان فلسطین بوده است اینک نیز آماده می‌شود تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس الگویی ماندگار در حمایت  از مظلوم و مبارزه با ظالمان رادرتاریخ ثبت کند، انشالله امسال و در جمعه پایانی ماه ضیافت الهی، شاهد حضور بی‌نظیر فرزندان رمضان در راهپیمایی روز قدس در ام القرای جهان اسلام و کشورهای اسلامی خواهیم بود.
لازم است برادران و خواهران آگاه و انقلابی‌ام در انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، فرصت روز قدس و پس از آن را مغتنم شمرده و آغازگر جریان مستمر ضد صهیونیستی در ایران اسلامی و جهان اسلام باشند. جنبش دانش آموزی باید با احیاء حرکت ماندگار جهان بدون صهیونیزم، موضوع حمایت از آرمان قدس و فلسطین را به دغدغه همیشگی خود همسالان و همفکران خود مبدل کنند.
به همین منظور شایسته است مسئولان محترم این تشکل انقلابی با بهره مندی از افکار بلند و ایده‌های خلاقانه اعضای عزیز انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و سایر تشکل‌های  انقلابی، زمینه‌ی پرچمداری جنبش دانش آموزی را در مبارزه با استکبار جهانی با استفاده از همه ظرفیت‌های هنری، رسانه‌ای فراهم سازند.
امیدوارم برادران و خواهران عزیز دانش آموز در سراسر ایران اسلامی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه بویژه کودکان و نوجوانان و جوانان قهرمان سرزمین پیامبران الهی با شرکت همه جانبه در راهپیمایی روز قدس و تداوم آن در مقاطع زمانی آینده به وظیفه‌ی خطیر الهی و انقلابی خود عمل نمایند.

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری





لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *