جشنواره آیین دوستی 1393/11/5



جشنواره آیین دوستی
آیین اختتامیه جشنواره آیین دوستی با حضور حجت‌الاسلام حاج‌ علی‌اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی و جمعی از مسئولان کشوری و استان تهران همزمان با سالروز میلاد عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری آغاز شد.
به گزارش سایت افق ها؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری صبح امروز در جلسه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مازندران با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: جامعه دانش‌آموزی مازندران هزار و 710 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که از ظرفیت دانش‌آموزی برای توسعه انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کرد از این ظرفیت به نحو مناسب استفاده شود.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: ما باید موقعیتی که در آن قرار داریم به خوبی شناسی کرده و حرکت پرخروش انقلاب اسلامی را درک کنیم.
این مسئول ادامه داد: شناخت موقعیت و شرایط انقلاب اسلامی برای جوانان بسیار مهم است دستاوردهای انقلاب را باید به جوانان به خوبی بشناسانیم.
حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری عنوان کرد: انقلاب اسلامی سرمایه عظیم است رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده‌بان بصیر انقلاب و مدبر حکیم انقلاب است که موقعیت‌های انقلاب را به خوبی ملاحظه و شرایط را نیز تشریح می‌کند.
وی یادآور شد: جنس تحلیل‌ها، بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره شرایط موجود با سایر تحلیل‌ها بسیار متفاوت و نگاه عمیق نسبت به چالش‌ها و موانع ارائه می‌دهد.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تاکید کرد: انقلاب اسلامی پدیده عادی نیست انقلاب ریشه در مکتب اسلام دارد و فرهنگ شهادت به انقلاب اسلامی رنگ بوی دیگری داد.
حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری خطاب به انجمن‌های اسلامی ادامه داد: بزرگ‌ترین خطر نسل جوان ما استحاله هویت انقلاب اسلامی است دشمن تلاش دارد که جوان انقلابی را استحاله هویتی کند و اگر این جوان از دست برود نیروی انقلابی کشور از دست رفت.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور تصریح کرد: دشمن با ایجاد شبه و زنده کردن شهوات تلاش دارد انحراف فرهنگی در جامعه ایجاد کند.
وی بیان داشت: اگر این روند در شهرهای ما ادامه پیدا کند ما دچار خسران جدی می‌شویم و انجمن‌های اسلامی باید نجات غریق در این زمینه باشند.
حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری تاکید کرد: انجمن‌های اسلامی باید تلاش کنند که جوانان از استحاله هویتی دشمن به دور باشند و اگر دانش‌آموزان در کار اعتلای هویتی همدیگر باشند بسیاری از مسیرهای خوشبختی برای اعضا کوتاه می‌شود.
وی در پایان اذعان داشت: نمونه‌های زیادی در کشور وجود دارد که با فعالیت در انجمن اسلامی به عنصر فعال و موثر تبدیل شدند.


نظرات »
  • یوسف سعادتی در تاریخ 20 فروردین 1395 ساعت 21:01:42 نوشته:
    سلام به حاج آقای حاج علی اکبری سلام برسونید. رابط شهید پژوهی استان
    پاسخ مسئول سایت :
لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *