جلسه شورای سیاست گذاری مرکز فرهنگی ـ تبلیغی آینده سازان 1393/7/2



جلسه شورای سیاست گذاری مرکز فرهنگی ـ تبلیغی آینده سازان
جلسه شورای سیاست گذاری مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، نماینده محترم مقام معظم رهبری، روز چهارشنبه دوم مهرماه در قم برگزار شد.

به گزارش سایت افق ها؛ در دومین روز از شروع فصل پاییز جلسه شورای سیاست گذاری مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان با میزبانی حجت الاسلام جلالی مدیر مرکز و با حضور نماینده محترم مقام معظم رهبری، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، رئیس شورای مرکزی و رئیس دفتر نمایندگی رهبری و عضو منتخب مدیر مرکز در اتاق جلسات همان مرکز تشکیل و برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام جلالی با ارائه گزارشی از عملکرد مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان در ماه های گذشته در حوزه های تولید محتوای معرفتی – تربیتی، رصد و ارزیابی محصولات دانش آموزی، آموزش مربیان و تبلیغ دانش آموزی، به ساخت نرم افزار جامع اطلاعات مبلغان مرکز اشاره کرده و افزود: با تکمیل ورود اطلاعات مبلغان و سوابق تبلیغی آنها، اکنون می توان به خوبی دستاوردهای مرکز در حوزه تبلیغ دانش آموزی را طی ده سال گذشته مورد ارزیابی و تحلیل قرار داد.

در ادامه جلسه نماینده محترم مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مرکز طی سال های گذشته، توجه به حوزه تبلیغ دانش آموزی را یکی از دستاوردهای مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان برشمرده و آن را نقطه قوتی برای تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دانستند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری حضور مبلغان آموزش دیده در مدارس و انجمن های اسلامی را امری مبارک دانسته و با اشاره به سوابق مسئولان اتحادیه در استفاده از این فرصت مغتنم، به ضرورت توجهی دوباره به این امر توصیه کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همچنین با اشاره به نقش برجسته مرکز در تولید محتوای معرفتی – تربیتی، به ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت های فضای مجازی در ارائه مطالب تولیدی به شبکه مربیان و دانش آموزان از سوی مرکز تاکید نمودند.

در پایان این جلسه، زمان بندی برگزاری جلسات بعدی شورای سیاست گذاری مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *