حضور در گلزار شهدای اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهداء 1393/7/9



حضور در گلزار شهدای اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهداء
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده محترم مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش سایت افق ها؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی‌اکبری صبح امروز در بدو ورود خود به استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای شهر اراک ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند و مقدس شهدا، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مراسم گلباران قبور شهدا اظهار داشت: شهدا آرمان‌های بلند و مقدسی داشتند که جوانان باید ادامه دهنده راه آنان باشند.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک افراد جامعه دارند، افزود: امروز ایران اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدایی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و نگذاشتند دشمن به هدف خود که همانا نابودی انقلاب و براندازی نظام اسلامی بود، برسد.

در مراسم استقبال از نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی، مسئولان استانداری و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا حضور داشتند.

شرکت در همایش اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بازدید از مدارس، حضور در همایش اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دختر، دیدار با اعضای حوزه علمیه خواهران، بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دیدار با اعضای هیئت صاحب‌العصر(عج) و... از دیگر برنامه‌های نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان مرکزی است.



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *