همدان بخشی از هویت ایران است 1393/3/7


پیوند های مرتبط »

همدان بخشی از هویت ایران است
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با بیان اینکه همدان تنها یک استان نیست بلکه بخشی از هویت ایران است، گفت: فتنه سال 88 تجربه‌ها را افزایش داد.

به گزارش سایت افق‌ها به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری چهارشنبه شب در همایش الزامات تربیتی تشکیل جبهه فرهنگی با بیان اینکه این جلسه، جلسه ارزشمندی است، اظهار  داشت: موضوع آن نیز بسیار جدی و مورد نیاز است که مورد توجه قرار گرفته و شاهد این نگاه تازه در کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به اینکه سخن در مورد استان همدان بسیار است، افزود: همدان تنها یک استان نیست بلکه بحث بخشی از هویت یک کشور است.

وی با بیان اینکه در هر جای ایران نام همدان برده شود، این نام بسیار خوش ساخت و خوش خاطره است، عنوان داشت:  خوشبختانه به لطف الهی سرمایه بسیار ارزشمند و بزرگی از مجموعه نیروهای مردمی انقلابی مومن در اختیار کشور است که به صورت خودجوش و بر اساس انگیزه‌های دینی و انقلابی به میدان می‌آیند و به فعالیت می‌پردازند.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به اینکه خوشبختانه این سرمایه در سال‌های اخیر به صورت تساعدی افرایش یافته و تقویت شده است، بیان داشت: نیروهای فرهنگی جوان در کشور بسیار است که به صورت خودجوش حرکت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از این گروه بسیار کیفی کار می‌کنند، و  توانمندی‌های بزرگی نیز دارند، ابراز داشت: فتنه سال 88 تجربه‌ها را افزایش داد و نباید از جهاتی فتنه سال 88 را فراموش کرد چراکه باعث شد تا بدانیم چه خطراتی بیخ گوشمان وجود دارد و باعث بصیرت افزایی شد.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور اذعان داشت: نهم دی ماه به عنوان نماد برجسته‌ای است که هم حکایت از فتنه و هم نشان‌دهنده ظرفیتی از مقابله است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا تحرکات فتنه‌گران نشان می‌دهد که آن فتنه را نباید فراموش کرد، اظهار داشت: چراکه به خاطر سپردن آن فتنه برای صیانت از اسلام لازم است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری افزود: قصه فتنه باید برای جوانان به خوبی تبیین شود چراکه جامعه باید با یک بصیرت مضاعف به جلو حرکت کند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه بیان داشت: در شهر تهران دو هزار و 200 مسجد وجود دارد که حدود یک هزار و 800 مورد از این مساجد دارای امام جماعت است و از این لحاظ در کشور رکورددار است.

وی اضافه کرد: گاهی در برخی محله های تهران چندین مسجد وجود دارد که هیچ یک از آنها با یکدیگر همکاری ندارند و هر کدام مشغول به کار خود هستند و این یک ضعف است چرا که هر کدام جدای از هم باید با یکدیگر همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام علی اکبری عنوان داشت: همچنین هنگامی که در جلسات شرکت می کنیم باید یکدیگر را تقویت روحی کنیم چراکه در حال حاضر تنها یک نفر این کار را انجام می دهد و آن فرد مقام معظم رهبری است چراکه سرمایه‌های امید بخش زیادی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در پایان گفت: باید سامانه‌های دانش آموزی را در اولویت قرار دهیم و برنامه‌ها و کارهایمان را در مساجد برنامه‌ریزی کنیم و هنوز کار داریم تا مساجد دوباره به میدان بیایند چراکه خاک مسجد است که تربیت می کند.



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *