تودیع و معارفه مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان 1392/4/9



تودیع و معارفه مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان
مراسم معارفه مدیر جدید مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در قم برگزار شد.

 در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی از خدمات حجت الاسلام علی نوری مدیر پیشین مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قدردانی شده و طی حکمی دو ساله حجت الاسلام حمید جلالی به سمت مدیریت این مرکز منصوب گردید.

در متن سپاس از حجت الاسلام نوری که به امضای حجت الاسلام حاج علی اکبری رسیده آمده است: در میان همه عزیزانی که از ابتدای تشکیل مرکز تاکنون سهم تأسیس و تثبیت و تقویت داشته اند، نقش مؤثر جنابعالی که برادری همراه و عزیز و مدیری فهیم و انقلابی و تشکیلاتی هستید، ماندگار و فراموش نشدنی است.

در حکم انتصاب مدیر جدید این مرکز، نماینده ولی فقیه با اشاره به شایستگی های علمی و اخلاقی و سرمایه ارزشمند تجربیات وی،  ارتقای سطح کیفی آموزش، پژوهش، تبلیغ و تألیف دانش آموزی و نظارت دقیق و مستمر بر آن را از مدیر مربوط خواستار شدند.

در ابتدای این مراسم که با حضور مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و مدیران حوزوی و فعالان فرهنگی در قم برگزار شد حجت الاسلام نوری با ارائه گزارشی از عملکرد پنج ساله خود در سمت مدیریت مرکز آینده سازان و فعالیت ده ساله این مرکز در عرصه تبلیغ دانش‌ آموزی خاطر نشان کرد: اگرچه فرهنگ‌سازی مناسبی برای تبلیغ دانش‌آموزی از سوی نهادهای مؤثر حوزوی انجام شده است، اما متأسفانه شاهد سازماندهی واحدی از سوی حوزه برای نهاد تعلیم و تربیت نیستیم.

حجت الاسلام جلالی در سخنانی با قدردانی از حُسن اعتماد نماینده ولی فقیه به وی ابراز امیدواری کرد که بتواند شاخ و برگی جدید به درخت تنومند مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان بیافزاید.

 در پایان این آیین، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با قدردانی از زحمات مدیران گذشته و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید مرکز آینده سازان افزود: هرچه می‌گذرد اهمیت فعالیت در حوزه دانش‌آموزی بیشتر مشخص می‌شود.

وی با اشاره به بهبود روند ارتباط آموزش و پرورش و حوزه علمیه در میدان تبلیغ دین در فضای دانش آموزی تصریح کرد: تا رسیدن به مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد و باید برای کم کردن این فاصله از ظرفیت‌ها و ذخایر حوزه‌های علمیه به خوبی استفاده شود.

 

 

 



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *