دیدار با اعضاء دفتر امور تربیت اخلاقی و اعضاء بخش مدیریت مطالعات تربیتی معاونت تهذیب حوزه های علمیه 1392/2/30



دیدار اعضاء دفتر امور تربیت اخلاقی و اعضاء بخش مدیریت مطالعات تربیتی معاونت تهذیب حوزه های علمیه با نماینده معزز رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان.

دراین دیدار حجه الاسلام عالم زاده نوری مدیر محترم دفتر امور تربیتی معاونت تهذیب با اشاره به ضرورت توجه به امر تربیت در حوزه های علمیه و اهتمام ویژه به تربیت طلاب جوان، گزارشی از تلاش های معاونت تهذیب در این خصوص ارائه نمودند.

ایشان با اشاره به ایده تربیت حماسی که از سوی نماینده معزز رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی ارائه شده است، به اهمیت این ایده اذعان نموده و از توجه ویژه معاونت تهذیب حوزه به این الگو در تربیت طلاب جوان یاد نمودند و در پی آن با بیان ضرورت انجام مطالعات دقیق علمی در این خصوص، هدف از برگزاری این دیدار را دریافت راهکارهایی عینی و کاربردی از سوی ایده پرداز این الگو جهت پیگیری در فضای عمومی تربیت طلاب بیان نمودند.

پس از آن حجه الاسلام حاج علی اکبری با تاکید مجدد بر ایده مذکور، از توجه به این ایده ابراز خرسندی نموده و به ارائه راهکارهایی عینی و کاربردی در این خصوص پرداختند.

در پایان نمایندگان محترم معاونت تهذیب حوزه با ابراز خورسندی از تشکیل این جلسه و دست آوردهای آن خواستار استمرار این جلسات و بررسی راهکارهای متعدد در خصوص چگونگی پیاده سازی الگوی تربیت حماسی شدند.



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *