برنامه‌های شش ماه دوم سال 1393 1393/6/31



برنامه‌های شش ماه دوم سال 1393
برنامه‌های شش ماه دوم سال نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، توسط رئیس دفتر ایشان حجت الاسلام والمسلین نوری در حوزه‌های مختلف تبیین و تشریح شد.

به گزارش افق ها؛ حجت الاسلام والمسلمین نوری رئیس محترم دفتر نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه برنامه‌های شش ماهه دوم سال  نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را در شش محور کلی تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری، در تشریح برنامهٔ شش ماهه دوم سال نماینده مقام معظم رهبری گفت: برنامه در شش محور کلی خلاصه می‌شود. شنبه  هر هفته حضور دفتری نماینده مقام معظم رهبری است که شامل سه بخش تماس‌های تلفنی ،ملاقات های درخواستی و جلسات ستادی می‌باشد و به طور کلی روز شنبه حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در دفتر نمایندگی پاسخگوی ملاقات کنندگان به صورت حضوری و یا تلفنی خواهند بود و چنان چه هر یک از اعضا علاقه مندهستند با نماینده مقام معظم رهبری ارتباط داشته باشند با دفتر نمایندگی تماس بگیرند تاوقت دیدار حضوری و یا تلفنی برای آنهاتنظیم گردد.

وی در ادامه افزود: بخش دوم این محورها مربوط می‌شود به حضور ستادی نماینده معزز رهبری در اتحادیه و حضور در دفترمرکزی درشش ماه دوم سال، حداقل 8 جلسه می‌باشد که به مناسبت‌های قمری و خاص ازقبیل ایام محرم ،روز خانواده ،آغاز سال تحصیلی و... خواهد بود، همچنین حضور در مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان در قم  6 جلسه که در هرماه یک بار می‌باشد و حضور در صحن شورای مرکزی و موسسه علمی آینده سازان در هر فصلی یکبار را خواهند داشت.

رئیس دفتر نماینده مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: محور سوم در خصوص سفرهای حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری است که حداقل 6 و حداکثر 8 سفر استانی را در برنامه کار خود خواهند داشت که علاوه بر این سفرها یک سفر ویژه پیاده روی اربعین حسینی به کربلا خواهند داشت .

وی اضافه کرد: محور چهارم برنامه‌های شش ماهه دوم سال93،  به حضور دربرنامه‌ها و همایش‌های تشکیلاتی خلاصه می‌شود که این برنامه‌ها شامل برنامه‌های قرارگاه‌های ملی دختران و پسران ،همایش‌های تشکیلاتی و نشست‌های فصلی 45 روز یکبار مسئولین استان‌ها می‌باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: جلسات درس اخلاق حجت الاسلام والمسلمین استاد حاج‌علی‌اکبری از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌آید که این جلسات شرح و تفسیر رساله حقوق امام سجاد(علیه‌السلام) یکشنبه‌ها ساعت 19 از شبکه قرآن به صورت زنده و جلسه شرح و تفسیر صحیفه مبارک سجادیه امام سجاد(علیه‌السلام) دوشنبه‌ها  بعد از نماز مغرب در  مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی خواهند بود. لازم به ذکر است علاقه مندان  می‌توانند برای دریافت متن کامل بیانات و صوت جلسات حجت‌الاسلام والمسلمین استاد حاج‌علی‌اکبری به سایت افق‌ها به نشانی  http://www.ofoghha.ir مراجعه کنند.

ایشان در ادامه افزودند محور پایانی برنامه‌های نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه به صدور پیام‌های مختلفی در مناسبت‌هایی همچون اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی، 13آبان‌ماه روز دانش‌آموز، 12 بهمن‌ماه آغاز دهه فجر و 25 اسفندماه پیام نوروزی سال 94، به‌صورت کتبی یا شفاهی برای دانش آموزان اختصاص دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری خاطر نشان کردند: باتوجه به برنامه‌ها و مشغله‌هایی که نماینده مقام معظم رهبری دارند، ایشان برای برنامه‌های استان‌ها نیز اعلام آمادگی کردند و استان‌ها می‌توانند برای حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری  در برنامه‌های خاص و ویژه استانی که می‌تواند رویکرد ملی داشته‌باشد همچون یادواره شهدا و دیگر برنامه‌ها، پیش از برگزاری به دفتر نمایندگی اطلاع داده که در صورت قبول از طرف نماینده محترم رهبری، در این برنامه‌ها حضور خواهند داشت.

ایشان در پایان با اشاره به سفرهای استانی حجت الاسلام والمسلین حاج علی اکبری گفتند: در حال حاضر استان ها به طور کلی از طرف دفتر مرکزی پیشنهاد شده است که با بررسی توسط دفتر نمایندگی و نظر نهایی نماینده محترم رهبری تعیین و به نظام اجرا اعلام خواهد شد.



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *