دومین روز کنگره یازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان 1392/6/20



دومین روز کنگره یازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان
در دومین روز از یازدهمین کنگره اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‎آموزان، نمایندۀ مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان، در کهف‎الشهدا بیان داشت: شهدا زنده‌اند و در بین ما حضور دارند. شهدا حسابشان با گروه‌های دیگر جداست. خیال نکنید اینها مرده‌اند بلکه زنده‌اند.


به گزارش سایت افق‌ها به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‎آموزان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی‌اکبری، نمایندۀ مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان در جمع معاونان خواهر، مجمع قدیم دختران و قرارگاه ملی دختران، اظهار داشت: رهروان راه حق در رابطه با شهدای ما زندگیهایشان را فدا کردند، بنابراین هیچکس حق این را ندارد که اسم غیر زنده را بر روی شهدا بگذارد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه عنوان کرد: شهدا زنده‌اند و در بین ما حضور دارند. شهدا حسابشان با گروه‌های دیگر جداست. خیال نکنید اینها مرده‌اند بلکه زنده‌اند؛ شهدا نزد خداوند هستند پس باید با آنها در ارتباط باشید.

در ادامه وی به ذکر خاطره‌ای پرداخت و بیان داشت: یکی از دوستان من که از نوجوانی تا جوانی در انجمنهای اسلامی مشغول بود، به شهادت رسیدند. ایشان هم‌اسم من بودند. یکبار، در رؤیا زیارتشان کردم که  در گوشه‌ای از مسجد مشغول عبادت هستند. سریع برای اینکه از جلوی دیدگان من غیب نشوند نزدشان رفتم و پرسیدم: شهیدان در آنجا چگونه‌اند؟ ایشان گفتند: هرکدام از شهیدان حلقه‌هایی دارند و هرچندگاهی به خدمت امام حسین و ائمه معصوم می‌روند؛ پرسیدم: رتبه‌ها چگونه‌اند؟ گفتند: رتبه‌های ما را حضرت زهرا تعیین می‌کند. به‌خصوص برای شهدای گمنام.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی‌اکبری تصریح کرد: اگر انقلاب برپاست فقط به خاطر شهداست. اگر کسی می‌خواهد پشت سر شهدا حرکت کند، باید راه و روش و آرمان او را پی بگیرید. شهدا از شما حمایت ویژه می‌کنند. وی ادامه داد: شهدای گمنام ارتباط باطنی عجیبی با حضرت زهرا(س) دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه  اظهار کرد: شما خط نگهدار شهدا باشید، زندگی مکتبی یعنی آرمان داشتن و به سوی آن آرمان حرکت کردن، شما این آرمانها را به بقیه بفهمانید.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه  ادامه داد: اتحادیه برای همه حسنه است. مقام معظم رهبری فرمودند به انجمن اسلامی و بسیج کاری نداشته باشید و بگذارید بچه‌ها خود کارشان را انجام دهند، وی افزود: ایشان حساسیت ویژ‌ه‌ای برای تحصیل بچه‌ها قائل‌اند.



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *