مردم برای شفای آیت الله مهدوی کنی دعا کنند 1393/3/15


پیوند های مرتبط »

مردم برای شفای آیت الله مهدوی کنی دعا کنند
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با حضور در بیمارستان بهمن تهران از حضرت آیت الله مهدوی کنی که بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده‌اند عیادت کرده و از روند درمان ایشان کسب اطلاع نمودند.

به گزارش سایت افق‌ها به نقل از پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد و نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با حضور در بیمارستان بهمن تهران ضمن عیادت از حضرت آیت الله مهدوی کنی که بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان بستری شدند، با فرزند و داماد ایشان گفتگو کرد.

وی در دیدار با فرزند و حجت الاسلام و المسلمین میرلوحی داماد حضرت آیت الله مهدوی کنی در جریان آخرین وضعیت جسمانی ایشان قرار گرفت و با بیان اینکه ایشان از ذخایر انقلاب و یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند، اظهار کرد: إن شاءالله با دعای خیر مردم و دوست‌داران ایشان، در مسیر بهبودی قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری همچنین پس از گفتگو با پزشکان حاضر در بیمارستان، در میان خبرنگاران حاضر شد و با اعلام این خبر که بنابر نظر پزشکان وضعیت ایشان رو به بهبودی است، از ائمه جماعات و مردم درخواست کرد برای سلامتی کامل ایشان دعا کنند.



لطفاً نظر خود را درباره این مطلب بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :

کد تصویر:

نظر شما : *